Известие

Collapse
No announcement yet.

Сензор за външна темепратура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сензор за външна темепратура

    Не намерих с търсачката, нещо се е побъркал сензора за външна температура, седи и както показва 35 изведнъж решава, че е -10 или -4, забавно но ми спира климатика и в тия задаващи се жеги не е приятно... След известно време сам се оправя... Грешки няма... Пробвах всички италиянски решения, псувня, контактен спрей, удар, по-сериозна псувня... Буксата и на врата и вътре под кората я улях с контактен спрей.
    Продава ли се такъв сензор нейде в БГ, номера е 71741017. Из европа се намира, ама с някаква люта доставка по месец... Или някой ако е приспособявал от друга кола?

  • #2
    Тези сензори имат спицифични характеристики и ако не е абсолютно същия, ще отчита погрешна температура. Поради това, не купувай от друга кола преди да си пробвал.
    Най-добре е втора ръка същия.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Фиатски дали ще стане се чудя, номера е малко по-различен и цената е доста надолу. И другото което се чудя, как да му обявя час на смъртта, т.е. да не би да е проблем по кабелите? Все си мисля че термистора просто умира от раз, а моя се усвества, понякога след 5мин, понякога след 30мин. Ако температурата е около 20-23градуса хич и не прави проблеми, побърква се като наближи 30
      Last edited by Travel_Mate; d.m.y г., 08:19.

      Comment


      • #4
        За да се уставнови, дали проблемът е в ел връзките до сензора или в самия сензор, трябва да се проследи веригата до самия сензор. Най-лесно е тя да се окъси непосредствено преди сензора. Тогава трябва да се визуализира някаква висока температура и да не се променя. Ако устойчиво не се променя, твърде е вероятно проблемът да е в сензора. Ако пак се променя, търси проблем по кабелите.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Само да спре дъжда и отивам да отворя огледалото и да го клъцна... Тъкмо се чудех, какво съпротивление да му забия, че да показва нещо високо 30-40 че поне да имам климатик докато дойде нов, Русе жегите вече почнаха.

          Comment


          • #6
            Опитай с 33 килоома и прецени, накъде да го промениш.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:44.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Мерси, ама свъши филма, резнах го, окъсих кабелите и изписа --.- на екрана, но поне компресора май включва, изядоха ме комарите, та за тая вечер опитите приключват, утре пак

              Гледам една диаграма от английския форум, нещо 8-10ком ми трябва за 25-30 градуса, но с тия комари утре вечер ще правя опити пак. Дори 6ком, ще купя утре едно съпротивление, че магазините затвориха и утре вечер пак. Преди да дам 70лв за сензор правя всякакви опити
              Last edited by Travel_Mate; d.m.y г., 18:02.

              Comment


              • #8
                Дори и да намериш 2 сензора, които при една и съща температура имат еднакви съпротивления, няма гаранция, че са еднакви. Ако съвпадат за 2 стойности, има повече шанс.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Не идеите са да проверя твоя начин за прекъсващи кабели и да закрепя положението времмено, че по оригинален номер в Бг не намерих, та ще поръчвам от Полша, UK, Германия, дето намеря и това ще отиде поне 2-3 седмици доставка. Надвих мързела, опръсках се за комари, Елимекс съпротивление 6.8КоМ и воала 35.5 градуса на дисплея, та утре и вдругиден ще гледам дали ще заиграе, но поне климатик ще има. И сега ще ровя в английския форум, че май някои бяха слагали датчик от фиат 500 и от пунто, 3пъти по ефтин и по-лесен за намиране, а май бил "същия", но е с друг номер

                  Comment


                  • #10
                    Да докладвам, ако друг го има тоя проблем, номерата са 71741017 за Алфа 80лв ауто+ и 71753245 фиат 30лв ауто плюс, взех фиатския, мисля разликата е само буксите, но тъй като не ми се прокарва кабел, резнах кабела на новия и го запоих горе в огледалото и му сложих термошлаух. Засега показва, колко е вярно - нямам референтен термометър. Разглобяването е лесно, махате стъклото/огледалото има писано как, после са 3 болта на моторчето и още 3 за да охлабя корпуса, че да го изкривя и да извадя виновника.

                    Comment

                    Working...
                    X